Sklep SPORTAKUS.PL

...jest pusty



Strona głównaZakupyPrzesyłki zagraniczne (other countries)
Tłumacz Google
KUP NA RATY przez Internet!
Platforma ratalna - zakupy na raty przez internet bez wychodzenia z domu
Przesyłki zagraniczne (other countries)

Przesyłki zagraniczne (other countries):
Twoje zamówienie możemy wysłać do prawie każdego zakątka Świata. :)
Chcesz wysłać paczkę za granicę?

  1. Zarejestruj się.
  2. Dodaj do koszyka interesujący cię produkt – złóż zamówienie.
    Koszt wysyłki do poza granice Polski, jest obliczany indywidualnie, po podaniu dokładnego adresu dostawy. 
  3. W odpowiedzi przyślemy Tobie wycenę kosztów wysyłki (możliwe opcje transportu - wyboru dokonasz sam).
  4. Jeżeli odpowiedź cię zadowoli. Potwierdź zamówienie i wpłać należną kwotę.
  5. Wysyłamy towar – otrzymujesz informację o nadaniu paczki (numer listu przewozowego, dane firmy która dostarczy zamówiony towar).


Sposób wysyłki:
  • Przesyłka kurierska
    Obszar dostawy jest uzależniony od możliwości firmy kurierskiej. W takiej sytuacji najczęściej korzystamy z usług DPD, UPS, FedEX...
    Tabela niżej przedstawia, cennik dla najczęściej obsługiwanych tras Europy. Standardowy czas doręczenia: 2-7 dni w Europie.
  • Poczta Polska,
    Możliwa jest wysyłka praktycznie w prawie każde miejsce na świecie. Bez problemu Kanada, USA, Australia...


Akceptowane formy płatności:
  • Przelew (wpłaty należy dokonać na wskazany numer rachunku bankowego, który przekażemy Ci w wiadomości email potwierdzającej przyjęcie zamówienia. Przelew możesz zrealizować przez Internet, na poczcie lub w banku. Po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie, rozpoczniemy realizację zamówienia.)
  • Karta kredytowa (przelew/transfer z konta twojej karty kredytowej)
  • Można również skorzystać z usług pośrednika np.: TRANSFER GO  https://www.transfergo.com/     Unikniesz różnic kursowych.
    Reklamują się: "Przelewy online, bezpośrednio z konta na konto. Płatność kartą debetową, kredytową lub poprzez depozyt bankowy."
  • Porównywarka przelewów do Polski (wybierz kraj z którego wysyłasz przelew): http://przelewdopolski.eu/   Unikniesz różnic kursowych.



KRAJ

Przesyłka kurierska - PRZEDPŁATA na konto*

Austria

95,00 zł

Belgia

95,00 zł

Bułgaria

164,00 zł

Czechy

78,00 zł

Dania

95,00 zł

Estonia

120,00 zł

Finlandia

132,00 zł

Francja

108,00 zł

Grecja

169,00 zł

Hiszpania

132,00 zł

Holandia

95,00 zł

Litwa

83,00 zł

Luksemburg

95,00 zł

Łotwa

95,00 zł

Niemcy

78,00 zł

Portugalia

153,00 zł

Rumunia

164,00 zł

Słowacja

78,00 zł

Słowenia

120,00 zł

Szwecja

127,00 zł

Węgry

108,00 zł

Wielka Brytania

108,00 zł

Włochy

108,00 zł


* Podane w tabeli kwoty, dotyczą wysyłki 1 sztuki paczki/towaru o wymiarach standardowych i wadze mniejszej niż 30 kg. W przypadku zakupu większej ilości towarów lub paczek niestandardowych,  koszt obliczany jest indywidualnie.

W tym gabarycie mieszczą się np: rowerki biegowe, wózki spacerowe, łóżeczka turystyczne, foteliki samochodowe.
Wózki wielofunkcyjne produkowane w Polsce  (w zestawie z fotelikiem lub bez fotelika) mają duże kartony, są to paczki ponadgabarytowe / niestandardowe.


UWAGA!
Kurierzy mają obowiązek dostarczyć przesyłkę do lokalu odbiorcy wyłącznie gdy waga paczki nie przekracza 30 kg. W przypadku produktów o większej wadze paczka może zostać dostarczona tylko pod drzwi budynku w adresie dostawy.

Przypominamy także Państwu o konieczności sprawdzenia stanu przesyłki podczas dostawy.
W obecności kuriera należy sprawdzić stan przesyłki. W przypadku stwierdzenia braków w opakowaniu lub jakichkolwiek wątpliwości co do stanu przesyłki (uszkodzenie i zabrudzenie towaru, które mogło mieć miejsce w transporcie) należy spisać protokół w obecności kuriera, na ogół na drukach dostarczanych przez firmę kurierską - z podpisem klienta oraz kuriera. W innym wypadku niemożliwe staje się zgłoszenie skutecznej reklamacji do firmy kurierskiej lub transportowej.
Zgodnie z przepisami: Powiadomienie o uszkodzeniach, które nie są widoczne z zewnątrz, musi zostać przedłożone na pismie (w firmie transportowej / kurierskiej) w ciągu 7 dni. Jednak, jeżeli nie zaznaczycie przy odbiorze paczki, że opakowanie jest uszkodzone - są niewielkie szanse, że Wasza reklamacja (złożona w terminie 7 dni) będzie rozpatrzona pozytywnie przez firmę transportową / kurierską .

...jest pusty

Akceptuję
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.